« Home | In repeat (lyrics fom the Gift) » | This is a Neighbourhood Watch Area » | Porto » | G.I.F.T. » | London (is still there) » | St. Johns College » | World blogosphere » | Take Nothing but Pictures - Leave Nothing but Foot... » | war on terror » | Drugs » 

25 April 2008 

AIR - LE SOLEIL EST PRES DE MOI (1999) - dir. Mike Mills (from AIR - Premiers Simptomes)

Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi

Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi

Anywhere, I want you
Anywhere I want
Anywhere, I want you
Anywhere I want

Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi
Le soleil est près de moi...

(10th aniversary of the release of Moon Safari)